پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند! نکونام در استقلال ماندنی شد؟ صادقی: برای وضعیت بسکتبال مشهد ناراحتم | در مشهد برای ورزش هزینه نمی‌کنند! نوشاد عالمیان، نفر ۴ رنکینگ جهانی تنیس روی میز را شکست داد معادله مجهول مدیریت استقلال | مالکان جدید وقت کشی نمی‌کنند نام «استقلال خلیج فارس» رای می‌آورد؟ اوسمار در قائمشهر به یاد قهرمانی اظهارنظرهای متفاوت ویسی در مورد سرمربی لیگ برتری
سرخط خبرها

نتیجه و ویدیو خلاصه بازی ژاپن و بحرین در جام ملت‌های آسیا (۱۱ بهمن ۱۴۰۲) | جدال احتمالی ایران و ژاپن در یک چهارم نهایی

  • کد خبر: ۲۰۹۴۲۹
  • ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۹
نتیجه و ویدیو خلاصه بازی ژاپن و بحرین در جام ملت‌های آسیا (۱۱ بهمن ۱۴۰۲) | جدال احتمالی ایران و ژاپن در یک چهارم نهایی
مسابقه تیم‌های ملی ژاپن و بحرین با برتری سامورایی‌ها به پایان رسید.

به گزارش شهرآرانیوز، تیم‌های ملی ژاپن و بحرین از ساعت ۱۵ در ورزشگاه الثمامه به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با برتری ۳ بر یک شاگردان هاجیمه موریاسو به پایان رسید.

حملات پردامنه سامورایی‌ها که از ابتدای مسابقه آغاز شده بود، نهایتا در دقیقه ۳۱ با گل ریتسو دوآن به ثمر نشست و دو تیم  با نتیجه یک بر صفر راهی رختکن شدند.

ژاپنی‌ها که نیمه دوم را نیز هجومی آغاز کرده بودند در دقیقه ۴۹ روی دفع توپ اشتباه مدافع بحرین توسط تاکفوسا کوبو به گل دوم رسیدند که ابتدا کمک داور این مسابقه گل را آفساید اعلام کرد، اما پس از بازبینی توسط کمک داور ویدیوئی این گل سالم تشخیص داده شد.

بازیکنان بحرین که چیزی برای از دست دادن نداشتند پس از دریافت دومین گل، به آب و آتش زدند و با اشتباه بزرگ دروازه بان و کم تجربگی مدافع ژاپن روی دفع ناقص ضربه سر، یکی از گل‌ها را در دقیقه ۶۴ پاسخ دادند.

این پایان کار نبود و شاگردان موریاسو، پس از به حداقل رسیدن فاصله موفق شدند در دقیقه ۷۲ روی حرکت زیبای آیاسه اوئدا به سومین گل خود دست پیدا کنند و این دیدار با برتری سه بر یک سامورایی‌ها به پایان رسید.

ویدیو خلاصه بازی ژاپن و بحرین

ژاپن با این پیروزی مجوز حضور در یک چهارم نهایی را کسب کرد و حریف این تیم نیز یکی از دو تیم ملی ایران یا سوریه خواهد بود که از ساعت ۱۹:۳۰ امروز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

در صورت پیروزی یوز‌ها مقابل سوریه، ایران و ژاپن بازی نیمه نهایی دوره گذشته جام ملت‌ها را این بار در قطر تکرار می‌کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->